Hoe werken we?

Leads die uiteindelijk leiden tot nieuwe omzet zijn de levensaders van iedere onderneming, klein of groot.
Leadgen en alle vervolgstappen die hierop moeten worden genomen zijn nu ook bereikbaar voor middelgrote en kleine bedrijven.
Dankzij het Lead Management Proces van Action Point.

Uiteindelijk willen we allemaal op de meest economische en prettige wijze zoveel mogelijk business verkrijgen.

Om dit voor elkaar te krijgen is een aantal maatregelen nodig. Wij willen uw business goed snappen en verdiepen ons daarbij in de mogelijkheden in de markt. Tevens kijken we naar de interne organisatie. Want samenwerking is in iedere fase het sleutelwoord. Dus geen “over de schutting” praktijken bij ons.
Wij streven ernaar dat iedere lead geconverteerd wordt. Om dit voor elkaar te krijgen moet iedere schakel uitgelijnd zijn, bij u en bij ons.

Tijdens ons eerste kennismakingsgesprek start de synergie. Wij maken hierna een voorstel op maat met een financieel plaatje en doelstellingen. Gaat u dus vooral met ons in gesprek.

Bel ons voor een afspraak op tel. 010 – 246 3030

Lead creatie | De Campagne

Wij creëren de optimale communicatiemix die gaat zorgen voor kwalitatieve leads. Uw input vormt de basis van het uiteindelijke succes. Wij vertalen uw expertise in concrete media uitingen. In het kort: wij maken een unieke campagne die resultaat oplevert.

Omdat wij begrijpen hoe wij doelgroepen optimaal kunnen prikkelen.


Lead management  | De begeleiding

Het managen van leads naar loyale, terugkerende klanten is nodig om in business te blijven en te blijven groeien. De leads die uit de campagne ontstaan worden daarom eerst gekwalificeerd en onderhouden voordat ze worden gedistribueerd naar sales. Eenmaal bij sales ontstaat er vaak weer een nieuw traject waar relatiebeheer nodig is. Marketing zal hierin een ondersteunende en stimulerende rol spelen.

Wij weten wat er nodig is om uiteindelijk business uit leads te creëren!


Lead rapportage  | Het resultaat

Om het proces in zijn geheel te kunnen sturen is overzicht nodig. Daarom sluiten wij de cirkel met het zogeheten (online) dashboard. In een oogopslag worden alle resultaten zichtbaar gemaakt. Helder en duidelijk.

Deze rapportages geven bovendien goede input om zowel marketing als sales scherp(er) te stellen.

Hoe ziet zo’n rapportage met resultaten eruit? Klik hier voor een Salesforce voorbeeld.


Lead evaluatie | De continuïteit

Met de nieuwe inzichten die we uit het dashboard halen kunnen we de campagne scherper stellen en meer successen boeken.

Dit is een continu proces waarbij wij nauw met u zullen samenwerken.