We create together | Het Team

Twintig jaar ervaring, kennis en kunde in business-to-business, marketing & sales en innovatieve (media) technologieën worden ingezet om tot het gewenste resultaat te komen.
Van telemarketing tot sociale media, van brochure tot Google-campagne.
Alles met een doel: het moet nieuwe business opleveren!

Vanuit onze gezonde en enthousiaste ondernemersgeest gaan wij gezamenlijk aan de slag. Wij vertrouwen hierbij in het bijzonder op openheid en daadkracht, van onszelf en… van u!

Enkele specialisten leren kennen? Maak kennis met Luuk, Alexia, Kymia, Louis en Daniel.

Luuk de Haan

Ervaren leadgen manager, business creator, coach en mentor. Is commercieel creatief, energiek en resultaat gedreven en begrijpt verschillende markten en culturen.

Expert in Leadgen en Leadnurturing activiteiten: bedenken, opzetten en uitvoeren van succesvolle campagnes. 
Bedenker/oprichter van het Lead Management Proces waarbij rapportage/dashboard van een gesloten marketing & sales mechanisme mogelijk is geworden, en optimale conversie van leads centraal staat. 
Op langere termijn wordt hiermee een gezonde groei van zowel omzet als ROI behaald.

Kernwoorden: Inspirator en volhouder. Pro-actief, succesvol, integer, structureel. Teamspirit.

Alexia Stins

Resultaatgerichte project- en contentmanager. Verbindt mensen en creëert middelen. Doet dat met aandacht en gevoel en vooral ook met oog voor de lange termijn. Gebruikt inlevingsvermogen en vakkennis om maatwerk te leveren. Combineert liefde voor het ambacht met de ontwikkeling van innovatieve producten en diensten. Staat zelden stil want is nieuwsgierig en leergierig. Het vak is immers in beweging.

Haar camera heeft ze altijd in de aanslag om actuele zaken in beeld te brengen. Aangevuld met passende en prikkelende content, want dat maakt het ‘plaatje’ compleet.

Kernwoorden: Verbinder en creator. Aandachtig, analytisch, betrokken, enthousiast, gevoelig, nieuwsgierig, leergierig.


Kymia Kazemi

Ervaren en veelzijdige grafisch vormgever. Zij gaat met plezier de uitdaging aan van een enorme diversiteit aan zowel opdrachten als klanten. Zij creëert voor bedrijven en instellingen die herkenbaar in de markt willen zijn en een duidelijke boodschap willen overbrengen. Onderscheidende en samenhangende ontwerpen voor een heldere identiteit.

Dit bereikt ze door gestructureerd overleg en goede samenwerking met de betrokken personen.

Kernwoorden: ervaren, veelzijdig, onderscheidend, ideeën creator, verbinder.

Louis Haagman

Ervaren fotograaf met de hoofdletter “F”. Zijn kracht ligt in het zo goed mogelijk vastleggen van beeld door te spelen met licht en op creatieve wijze het allerbeste naar boven te halen in mensen en objecten die voor zijn camera verschijnen.

Zijn opdrachtgevers variëren van klein tot (middel)groot, en de opdrachten zijn al net zo divers. Het ene moment fotografeert hij in de studio waarbij hij urenlang bezig is om het ultieme licht te bereiken. Het volgende moment maakt hij een indrukwekkende reportage, waarbij hij het moet doen met de situatie van dat moment.

Een fotograaf met ervaring in het maken van (zakelijke) portretfoto’s, reclamefoto’s, reportages en het creëren van vrij werk.

Kernwoorden: multidisciplinair, creatief, beeld- en daadkrachtig.

Daniel Maltha

Een webdesigner pur sang en SEO specialist. Hij vertaalt de visie en missie van jouw bedrijf naar online content. Hij beschikt over een goede dosis (technisch) inzicht en blinkt uit in grondige analyses. Dit zie je terug in zijn werk. Ingewikkelde zaken gaat hij niet uit de weg. Ze worden opgepakt en door elkaar geschud, net zo lang totdat alles op zijn logische plek valt. Hieruit blijkt de stressbestendigheid en resultaatgerichtheid van Daniël.

Hij heeft een ruime ervaring in het doorvoeren van technologische veranderingsprocessen, waaronder het implementeren van bestel- en managementsystemen met bijbehorende procedures, gericht op het verbeteren van de productiviteit en effectiviteit binnen organisaties.

Kernwoorden: creatief, probleemoplossend, flexibel, daadkrachtig.